Esküvői Dj

artevent eskuvo djNapjainkban az esküvőre készülő párok csaknem fele választ esküvői DJ-t a nagy napra. Az esküvői szokások modernizálódása több követelményt támaszt a szolgáltatók felé is, legyen szó esküvői DJ-ről vagy élőzenéről. Nagyobbak az esküvők zenei-technikai igényei, melynek sokszor egy „régimódi zenész” már nem felel meg. Emiatt népszerű egy felkészült, nagy technikai tudással is rendelkező esküvői DJ jelenléte a rendezvényeken.

 

A TI ESKÜVŐTÖKRE HANGOLVA...

Mint minden esküvői DJ-nek, nekem is van saját elképzelésem egy-egy esküvővel kapcsolatban, de a tapasztalok szerint a párok többsége szereti kedvenc zenéit visszahallani az esküvői DJ által. Emiatt általában kérek egy listát azokból a zenékből, amelyek kihagyhatatlanok az esküvőtökből, de rugalmasan kezelem a helyszínen felmerülő zenei kívánságokat is. Fontos azonban, hogy saját zenei stílusotokat ne akarjátok minden áron a násznépre "erőltetni", ezért vegyétek figyelembe az ő zenei kéréseiket is és bízzátok az esküvői DJ-re a hangulatot!

Ha igénylitek, segítek kiválasztani a polgári ceremóniához a zenéket, biztosítom a szertartás teljes hangtechnikai ellátását, vendégváró és vacsora háttérzenéket, illetve természetesen az esküvői DJ szolgáltatást. Igény esetén, az esküvői DJ műsor alatt konferálom az eseményeket, de mint esküvői DJ nem tudom helyettesíteni a ceremóniamester / vőfély szerepét.

Az esküvői DJ ára a legtöbb esetben olcsóbb, mint egy több tagú zenekaré, de egy profi, megbízható esküvő DJ és egy átlagos zenekar ára között nem lesz nagy a különbség. Egy minőségi esküvői DJ figyelembe veszi az esztétikai szempontokat, hangulatvilágítással dekorálja a helyszínt, profi minőségű hang-és fénytechnikát biztosít.

A jó esküvői DJ-nek meg kell találni a közös hangot a vendégekkel és a lehetőségekhez mérten mindenben segíteni kell őket.

Az esküvői DJ szolgáltatás nem csak az esküvő napjára korlátozódik. Folyamatosan kapcsolatban vagyunk egymással az eseményt megelőzően, átbeszéljük a zenéket, ötleteket, esküvői tippeket. Az e-mailekre maximum 2 napon belül válaszolok, telefonon is elérhető vagyok, számíthattok rám.

Személyesen az alábbi településeken találkozhatunk:

Fejér megye, Dunaújváros

Fejér megye, Székesfehérvár (egyeztetést igényel)

Pest megye, Budapest (egyeztetést igényel)

 

 

MIT TARTALMAZ PONTOSAN A SZOLGÁLTATÁS?

Az esküvői DJ szolgáltatás minden esetben komplex megoldást jelent és az "alap csomag" is tartalmazza a legfontosabb eszközöket és szolgáltatásokat, mint például:

  • 2 db aktív, szélessávú RCF hangfal a bulihoz + 1 db hangfal a ceremónia hangosításához

  • 2 db robotlámpa, 4 db LED-es színező reflektor

  • 1 db vezeték nélküli, valamint 1 db vezetékes mikrofon

  • Vendégváró, illetve vacsora alatti háttérzene biztosítása
  • Egész estés DJ szolgáltatás, polgári ceremónia hangosítás az esküvő helyszínén

A hang-és fénytechnikai eszközök igény szerint bővíthetőek (LED falszínezés, nagyobb méretű hangtechnika, stb.).

 

Kérjetek bátran árajánlatot és ismerjük meg egymást akár személyesen, vagy egy telefonos, illetve online beszélgetés keretein belül!

online ajanlat

Kedvenc zenéiteket minden esetben előre egyeztetjük, de az alábbiakban találtok néhány zenei stílust, amelyek a legtöbb esküvőn előfordulnak:

 

  • Külföldi és magyar rock&roll zenék
  • '70-es, '80-as, '90-es évek magyar és külföldi retro zenéi
  • Latin slágerek
  • Jazz, swing
  • '90-es évek magyar pop slágerei
  • Alternatív zenék magyar előadóktól, illetve rock klasszikusok
  • Funky, R&B
  • Napjaink populáris zenéi, rádióslágerek
  • Igényes clubzenék a '2000-es évektől napjainkig

 

 

 

Ha az esküvői vacsora helyszínén tartjátok a polgári szertartást, akkor ennek hangosítását is nyugodtan rám bízhatjátok!

A legtöbb esetben az alap hangosítási feladatok elvégzése és az ehhez szükséges technikai eszközök biztosítása (1 db aktív szélessávú hangfal, 1 db vezetékes, vagy vezeték nélküli mikrofon az anyakönyvvezető számára, 1 db mini keverőpult, laptoppal, megfelelő zenék bejátszásával) nem jár jelentős többletköltséggel.

Nagyobb méretű technikai igény, illetve zenei felkészülés (több hangfal, menyasszony, vőlegény mikroportozása, zenék megvágása) esetén is kedvező árat biztosítok számotokra.

 

 

Esküvői DJ szolgáltatás, az előre megbeszélt zenei stílusokban, kedvenc előadóitokkal, a saját zenei igényeitekre szabva.

  • Felső kategóriás RCF hangtechnika, vezetékes és vezeték nélküli mikrofonok, mind a szertartás hangosításához mind pedig az esti partyhoz.
  • Korszerű, látványos LED színezőlámpák, tánctér megvilágítás, hangulatvilágítás, robotlámpák. A LED technológia által bármilyen árnyalattal színezhetőek a dekorációs elemek, falak, vásznak, oszlopok.
  • Vendégváró zenék, amelyeket Ti is kiválaszthattok, illetve több zenei stílusban előre elkészített esküvői DJ mixeket tudok ajánlani számotokra.
  • Teljes körű hangosítás, mikrofonozás. A megfelelő zenék bejátszása a ceremónia ideje alatt a bevonuláshoz, gyűrűhúzáshoz, szülő köszöntéshez, levonuláshoz. Vacsora ideje alatt kellemes, halk háttérzene biztosítása.
  • Az esküvői DJ szolgáltatást a Magyar Lemezlovas Egyesület (DJ Szövetség) tagjaként, érvényes MAHASZ jogdíj engedéllyel végzem. A szolgáltatások megrendelése minden esetben szerződéskötéssel együtt történik.

    online ajanlat



Esküvői tippek, tapasztalatok:

  • A nagy nap csakis Rólatok szól, ez nem kérdés, de a zenék, zenei stílus, illetve az esküvői DJ kiválasztásánál nem árt szem előtt tartani a vendégkör összetételét, igényeit is.
  • A profi, tapasztalt esküvői DJ sem tudja helyettesíteni a ceremóniamester és vőfély szerepét. Amelyik esküvői DJ ezt állítja, az hazudik, ennek ugyanis fizikai akadályai is vannak. Képzeld csak el, amint az esküvői DJ a szertartás alatt a vendégek között futkos, irányítja őket, miközben már a mikrofonokat kellene beállítania, előkészítenie a ceremóniához a zenéket, vagy a játékok, események közben az esküvői DJ a DJ pult, az asztalok és a táncparkett között rohangál.
  • A nyitótánc fontos eseménye az esti partynak, különösen akkor, ha mindezt „meglepetés táncként” adjátok elő, megfűszerezve néhány vicces jelenettel. Nem elhanyagolható szempont, hogy a vacsora utáni, kicsit "lapos" hangulatban megkönnyíti az esküvői DJ dolgát is. Vállaljátok be, minden vendég értékelni fogja!
  • Készítsetek slide showt. Ez egy 5-10 perces mini videó, összevágva az esküvőt megelőző életképekből, találkozásotokról, őrült, hajnalig tartó bulizásokról, közös élményekről. A videó zenéinek kiválasztásában kérjétek az esküvői DJ segítségét!
  • A násznép az esküvői tapasztalatok szerint 10-12 órát „bír ki”, ezután elfáradnak. Ezt vegyétek figyelembe, amikor a forgatókönyvet tervezitek, különösen akkor, ha sok rokon/ismerős vidékről érkezik!
  • Ne "általános" árajánlatot kérjetek az esküvői DJ-ktől! Tisztázni kell, hogy az adott ár milyen szolgáltatásokat tartalmaz, milyen minőségű hang-és fénytechnikai eszközökkel dolgozik majd az esküvői DJ.
  • Sok esetben tapasztalom, hogy szórakozóhelyeken játszó (vagy éppen ott már mellőzött) DJ-k 20-30 éves szakmai múltra, tapasztalatra hivatkozva készítik el esküvői DJ oldalukat. 20 éve egy esküvőn a DJ-t vasvillával kergették volna ki a kapun, ebben egészen biztos vagyok. Nem azért, mert tehetségtelen, hanem egyszerűen más volt az elvárás, a szokás. Nagyon nem mindegy tehát, hogy az adott évek ténylegesen esküvőkön szerzett tapasztalatot jelentenek-e. Egy 5-6 éve "praktizáló", keresett esküvői DJ valószínűleg úgy 200 esküvőn van túl ennyi idő alatt, egy 20 éves múlttal rendelkező club DJ-nek viszont lehet, hogy a tiétek lesz a harmadik esküvői megbízása.
  • Legjobb, ha egész éjszakára szóló szerződést kértek az esküvői DJ-től. Egy magára valamit is adó esküvői DJ-nél ez természetes, neki az a fontos, hogy Ti jól érezzétek magatokat.
  • Ne az ár legyen az elsődleges szempont az esküvői DJ választásánál. Egy jó esküvői DJ szakmailag felkészült, zenéit legális forrásból szerzi be. Minőségi, megbízható technikát használ, vállalkozást üzemeltet az esküvői DJ tevékenységhez, melynek ára van. Lehetnek 10-20%-os eltérések az áraknál, de legyen gyanús a feltűnően olcsó, mindent megígérő esküvői DJ. Ne dőljetek be olcsó árajánlatoknak!

    online ajanlat


A weboldalon keresztül leadott ajánlatkérésekre a legtöbb esetben már néhány órán, de maximum 1 napon belül elkészítem a személyre szabott árajánlatot, amely minden, általatok kért szolgáltatást, technikai eszköz költséget tartalmaz és ennek megfelelően a ténylegesen fizetendő végösszegről szól.

Ha szimpatikusnak találjátok az ajánlatban foglaltakat és az árat, akkor a következő lépés az, hogy e-mailben elküldöm nektek a vállalkozói szerződés egy példányát. Ezt minden párral aláírjuk, kivétel nélkül. Természetesen ez nem kötelez benneteket semmire, viszont lehetőségetek van átnézni, kérdezni ezzel kapcsolatban, vagy akár apróbb módosításokat végrehajtani. 

Ha döntésetek ezek alapján végleges és biztosan engem szeretnétek megbízni esküvőtök zenei szolgáltatásaival, akkor elektronikus úton (scannelve), vagy személyesen megtörténik a szerződés aláírása és ezzel egyidejűleg a foglaló, vagy előleg kifizetése.

Amennyiben egy beszélgetés is szükséges a döntés meghozatalához, erre is van lehetőség, a legtöbb esetben skype-on keresztül, vagy személyesen egy mindhármunk számára alkalmas időpontban és helyen. Itt kell azonban megjegyezni, hogy a személyes találkozók megszervezése a legtöbb esetben időigényes folyamat, amely több hétig elhúzódhat. A megrendelések véglegesítése, illetve a konkrét foglalás viszont minden esetben csak az aláírt szerződéssel lehetséges, így egy felkapottabb dátumnál előfordulhat, hogy időközben egy másik pár szerződéssel lefoglalja az adott napot. Ha ezt el szeretnétek kerülni, akkor a skype-os megbeszélést javaslom, így minden lényeges információhoz könnyen és gyorsan hozzájuthattok, a személyes találkozóra pedig a későbbiekben keresünk megfelelő időpontot.

Számomra nagyon fontos, hogy megismerjelek benneteket az esküvő előtt, ezért legalább egyszer szükséges találkoznunk is. A legjobb ezt akkor megtartani, amikor már a ceremóniamester/vőfély összeállította az esküvő forgatókönyvét, tisztában vagytok elképzeléseitekkel és át tudjuk beszélni kedvelt zenei stílusaitokat, a ceremóniához, nyitótánchoz, stb. kiválasztott zenéket, ötleteket.

Az esküvőt megelőző hét első napjaiban még egy rövid, telefonos megbeszélést tartunk, átbeszéljük a lényeges információkat. A továbbiakban viszont igyekszem minden más teendőt a többi szolgáltatóval és a helyszínnel egyeztetni, hogy meghitt hangulatban, magatokra koncentrálhassatok az esküvő előtti napokban. 

 

Referenciáink a teljesség igénye nélkül

Aktuális ajánlatok

Referenciáink képekben

Téli esküvő

Rólam írták

Instagram

Kövess az instagramon! @artevent.hu

    Hangulatképek

    Ki van jelen?

    Oldalainkat 37 vendég és 0 tag böngészi